Начало Услуги Полезно

home-marks-150x1000-2014


Полезно
FORD норми ПДФ Печат Е-мейл

WSS-M2C 912-А1 - моторно масло за леки автомобили с бензинови и дизелови двигатели, с изключение на 1.9 TDI-Diesel (Ford Galaxy), 1.4 TDCI (Ford Fiesta)
WSS-M2C 913-A - моторно масло за леки автомобили с бензинови и дизелови двигатели, с изключение на 1.9 TDI-Diesel(Ford Galaxy), 1.4 TDCI (Ford Fiesta)
WSS-M2C 913-B - моторно масло за 1.4 TDCI (Ford Fiesta)
WSS-M2C 917-A - моторно масло за 1.9 TDI-Diesel (Ford Galaxy)

 
BMW норми ПДФ Печат Е-мейл

BMW Spezial - моторно масло за бензинови преди 1998 г. или за дизелови двигате-
BMW Longlife-98 - моторно масло за специални бензинови двигатели след 1998 г.
BMW Longlife-01 - моторно масло за специални бензинови двигатели след 09/2001 г.
BMW Longlife-01 FE - моторно масло за определени бензинови двигатели след 2001 г.
BMW Longlife-04 - моторно масло за определени двигатели след 2004 г.

 
Opel норми ПДФ Печат Е-мейл

GM-LL-A-025 - Моторни масла за леки автомобили с бензинови двигатели, за икономия на гориво.
GM-LL-B-025 - Моторни масла за леки автомобили с дизелови двигатели, за икономия на гориво.

 
Volks Wagen норми ПДФ Печат Е-мейл

VW 500.00 - Лесно течливи масла за бензинови дизелови двигатели без принудително пълнене. Само за SAE OW-XX, 5W-XX и 10W-XX. След 10/91 маслата с XX > 40 не се вземат под внимание.
VW 501.01 - Общоприети моторни масла с нормална течливост за бензинови и дизелови двигатели без принудително пълнене.
VW 502.00 - Лесно течливи моторни масла за бензинови двигатели, при тежки условия на експлоатация.
VW 503.00 - Норма за леки автомобили с бензинови двигатели с удължени между-сменни интервали (30.000 km. 2 г.). Надвишава изискванията на 502.00 (HTHS 2.9 mPas).
VW 503.01 - Норма за натоварени бензинови двигатели с удължени междусменни интервали, напр. Audi S3, ТТ (HTHS > 3,5 mPas).
VW 504.00 - Нова норма за бензинови двигатели с нормални и удължени междусменни интервали.
VW 505.00 - Всесезонно моторно масло за дизелови двигатели с и без турбокомпресор.
VW 505.01 - Всесезонно моторно масло, специално създадено за дизелови двигатели с технология помпа-дюза.
VW 506.00 - Норма за дизелови двигатели с удължени междусменни интервали (50.000 km, 2 г„ HTHS 2.9 mPas).
VW 506.01 - Норма за дизелови двигатели помпа-дюза с удължени междусменни интервали.
VW 507.00 - Нова VW-норма за дизелови двигатели с филтър за твърди частици, с нормални и удължени междусменни интервали

 
Товарни автомобили с дизелови двигатели ПДФ Печат Е-мейл

Е1 - невалидна
Е2 - отговаря на MB 228.1
Е3 - невалидна от 10/2004
Е4 - Базирана на MB 228.5. Няма тест на двигател ОМ 364 А, но има на Mack Т8 & Т8Е, удължени интервали за смяна, подходящо за Euro III-двигатели.
Е5 - невалидна от 10/2004
Е6 - за двигатели с EGR, с или без филтър за твърди частици и за SCR DeNOx катализатори; препоръчва се за двигатели с филтър за твърди частици в комбинация с несъдържащо сяра гориво, съдържание на сулфатна пепел< 1%.
Е7 - за двигатели без филтър за твърди частици (повечето двигатели с EGR и SCR-DeNOx катализатор). Съдържание на сулфатна пепел -максимум 2%.

 
Дизелови двигатели за леки автомобили ПДФ Печат Е-мейл

В1 - Категория за Fuel-Economy - моторни масла с особено нисък High-Temperature-High-Shear - вискозитет (отговаря на А1).
В2 - Категория за общоприети и лесно течливи моторни масла.
В3 - Категория за общоприети и лесно течливи моторни масла. Превъзхожда В2 по отношение на износването, чистотата на буталата и стабилността на вискозитета при отделяне на сажди.
В4 - Нова категория за дизелови двигатели с директно впръскване (TDI).
В5 - Отговаря на АСЕА В4, но с по-нисък HTHS-вискозитет. При тестване в сравнение с масло 15W-40 се наблюдава намаляване разхода на гориво с минимум 2.5%
С1 - Нова спецификация от 10/2004 за дизелови двигатели с филтър за твърди частици. Съдържание на сулфатна пепел: макс. 0.5%. С по-нисък HTHS>2.9mPas (Ford).
С2 - Нова спецификация от 10/2004 за дизелови двигатели с филтър за твърди частици. Съдържание на сулфатна пепел: макс. 0.8%. С по-нисък HTHS >2.9mPas (PEUGEOT).
С3 - Нова спецификация от 10/2004 за дизелови двигатели с филтър за твърди частици. Съдържание на сулфатна пепел: макс. 0.8%. С HTHS >3.5 mPas (Daimler Chrysler/BMW).
C4 - Нова спецификация от 02/2007 за за дизелови двигатели с филтър за твърди частици. Съдържание на сулфатна пепел: макс. 0.5%. С HTHS >3.5 mPas (RENAULT).

 
<< Начало < Предишна 1 2 Следваща > Край >>

Страница 1 от 2

Посетители

В момента има 66 посетителя в сайта